Ik wil met SONOS "beginnen". Welke speaker schaf ik het beste als eerste aan?

2 weken geleden
in: Audio
LeonardN
2 weken geleden
Wat wil je ermee gaan doen? Wat is je budget?
jc54
2 weken geleden
Zoals LeonardN al in zijn reactie aangeeft, afhankelijk van het budget is de keuze reuze, of beperkt.
Frencie
2 weken geleden
Kwalitatief goed (bas)geluid. Budget voldoende.
Inekez1
2 weken geleden
Waar wil je de speaker(s) gaan gebruiken? Grote kamer, kleine kamer? Altijd op dezelfde plek of makkelijk verplaatsbaar? Zit je er dichtbij te luisteren of wil je meer volume om door de hele woning geluid te horen? Onder andere coolblue heeft een handig overzicht om de verschillende modellen te vergelijken. Bij sommige winkels kun je ook een aantal weken de speaker thuis testen en dan eventueel nog inruilen voor toch een groter of kleiner model (of geheel ander merk).
Inekez1
2 weken geleden
https://www.coolblue.nl/advies/welke-sonos-speaker-nodig.html

Geef als eerste antwoord